Jumaat, 15 Julai 2011

Khamis , 14.7.2011 :'(

hari and tarikh nie buat aku sedeh sangat . clash ? ade orang meninggal ? HAHA , no laa . nie hari , hari paling malang . okay , aku crite dari mule laa kan . aku pegi sekola , time tuw ujan gerimis , tunggu punye tunggu van tak datang datang . terus aku pegi kat tempat tunggu bas pulak , sekali pandang van lalu , putih mate jelaa kan . okay , aku da mule basah -.- sedeh , rase nak menangis tepi jalan tuw . HAHA , tabahkan hati jugak laa kan . aku balek , and kejut abg anku , soh dia anta . tetbe dia da bangun , start enjen kete semua , dia kunci pintu , padahal beg aku ade kat dalam uma ag uw . aku pun bukak laa , tak perasan pulak ade rim moto kat situ , da laa baju aku kotor kena minyak moto =.= okay , selekeh nak mati laa aku kate kan . aku da nak nanges jee , law kate tanak pegi sekola kang , COMFIRM abg aku mara an , so aku terus jelaa . tup tup , sampai tengah jalan , kerete pulak abes minyak . abg aku bole nak pusing , da laa da lambat . okay , aku kate kat dia , " ngah , aku turun kat sini jelaa . tape , jalan kaki jee " dengan muke tragis and baju kotor , aku pun jalan laa mendaki bukit ke sekola . ade pulak lecak , aku punye laa elak , tetbe ade kete punye laju macam hape , merecik air lecak tuw kat aku . okay , putih mate jee aku pandang baju aku bertambah tambah kotor . SIAK betol pemandu kete yang tak bertanggungjawab tuw . rase aku nak belash jee -.- aku pun angkat kain , lari lelaju ( laju laa sangat kan ) masok sekola . pegi toilet kejap , cuci ape yang patot . mate da berair jee nak nanges . " lek luw nasyrah " hati aku berkata . bapak rebang ayat -.- HAHA , aku kuar toilet , nampak Qila , terus aku nanges , okay , semua da tanye kenape semua kan . aku da tak bole nak cakap , nanges jelaa sampai kelas start . HAHA , tragis kan ? aku sedeh sangat wehh , tapi aku da redha kan . nak buat cmne , da tuw tuhan nak , maka jadi laa . HAHA , okay laa , tuw jee nak cterw . babai (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan