Khamis, 4 Ogos 2011

sahabat (':

Assalam . wehh I LOVE YOU korang especially sahabat aku sorang niee . kaw baik sangat doe dengan aku . aku sayanggs kaw gilak gilak . even hari nie 5 august 2011 kaw da buat aku betul betul kecewa nan kaw tapi aku still sayanggs kaw . buat laa ape pun yang kaw nak but kaw tetap ade dalam hati aku . kalau kaw perlukan aku , kaw call laa aku k ? aku sedia ade jee di belakang kaw . aku tahu aku tak cantik macam kaw , tak comel , cute macam kawan kawan kaw yang lain tapi aku still ade pasaan . aku cume nak kaw hargai aku as your friend . jangan buat bende yang aku tanak atau tak suke . even kaw buat pun aku akan kawan dengan kaw jugak kan ? sedeh wehh , sebab kaw hilang dalam hidup aku . tadi , siket pun kaw tak pandang aku kan ? kaw jalan jee tanpa hiraukan aku yang terkedek kedek kat belakang kaw . kite pernah salah paham jugak kan ? tapi takde laa sedasyat niee . aku terasa sangat :'( okay laa . I hope you can be happy start from today until forever <3 aku tanak dengar lagi kaw sedeh sedeh segala . terasa macam aku yang ade kat tempat kaw . sedeh kite kongsi samasama , ketawa macam orang kena sampuk pun samasama . semua kite samasama kan ? sweet laa memory dengan kaw niee . okay , babai sayanggs <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan