Khamis, 29 September 2011

what the =="


Assalamualaikum :(
hari nie nak cerita siket pasal aku . okay firstly , aku bengang gila mase ICT tadi ! da laa cikgu explain datangkan nak cepat , mane aku nak faham . then dia soh buat assignment yang tah hape-hape . okay fine kitorang tahu cikgu tension dengan kitorang , tapi jangan laa buat muke macam niee ==" computer kat siber pulak , 50% jee yang elok . cari computer lain jee kena mara . okay , aku saket hati yang melampau dekat cikgu :3 lepas tuu boleh pulak dia kurung kitorang dalam siber tuu . what the fish cikgu ? ape salah kami sampai cmnie sekali ? nasib baik pintu belakang cikgu lupe nak tutup , dapat jugak laa kitorang lari :( penat tahu ?

secondly , da terkocoh-kocoh nak masok kelas tetibe dengar pulak budak kelas aku yang amek PA (prinsip akaun) kate cikgu BI kami mara sebab tak masok kelas . tulis dekat buku LADAP pulak tuu . macam kami sengaja jee nak ponteng segala . takde sape nak faham kami kann ? kesiann sungguh :(

after that , last period before nak balek tuu is masa BM . okay , nie lagi satu bala , dok kat koridor jee kowt , nak release tension jee , tuuuuuuuu puuunnnnnnn kenaaaaaaaaaa maraaaaaa ==" dia membebel till one period habes . what the lame sangat cikgu ? okay , tahan jee hati mase tuu . sorang per sorang dia petik name beserta kesalahan . aku bengang :3

then , aku sampai rumah , masok bilik , bukak kipas yang paling kuat , bukak radio , even aku nyanyi konon nak tenangkan hati butttttt still saket , pedih , badan pun sejuk segala , tangan menggigil . ape niee ? aku da pelik sebab tak pernah rase semarah nie tahu ? aku rase macam ade yang ta kena , okay time tuu air mata aku da menitis fikirkan masalah yang satu per satu datang dan tak pergi-pergi . aku da terkenang kat kawan-kawan aku , macam mane kann kalau aku da takde nanti ? korang sunyi tak ? sape nak buat korang gelak nanti ? korang datang tak kubur aku ? korang sedekah kan Al-fatihah tak kat aku ? okay , semua persoalan tuu da tonggang terbalik kat otak aku yang da saru lagi serabut tuu .
 
lastly , aku pegi bilik air , angkat wuduk dan solat zohor . baru aku sedar kenapa aku tak tenang , sebab aku belum tunaikan kewajiban aku pada Yang Satu . lepas aku da solat , baru aku rasa tenang . sebelum nak rehat tuu , aku sempat laa tulis sesiket kat dalam diari aku . aku luahkan segala kat diari aku tuu . sambil tuu dalam hati aku , aku maafkan semua salah orang-orang yang pernah saketkan hati aku sampai tahap dewa sekali pun , orang-orang yang penah main-mainkan hati and perasaan aku , orang yang selalu ade dengan aku . okay lepas tuu aku mengaku yang aku tidur dengan lena .

sekian sahaja :)

2 ulasan: