Rabu, 28 Disember 2011

29.12.1995


Assalamualaikum :)

Tarikh tersebut adalah tarikh aku di 'push' kat dunia nie . Terima kasih Ya Allah kerana telah beri aku selama 16 tahun untuk menikmati syurga duniaMu yang sangat indah tapi berbahaya . Terima kasih jugak sebab buatkan aku semakin matang setelah berjaya menjalani dugaan-dugaan yang datang pada hari-hariku . Aminnn :)

Aku macam tak percaya aku da besar tapi tak panjang-panjang . Aku macam tak percaya aku da berjaya hidup selama 16 tahun *hebohsatukampung* Baru 16 tahun da kecoh , orang lain 50 lebih relax jee kan ? Hahaha , lantak laa wehh *mukabengis* . Orang first wish aku is Mak aku :) Dia awal-awal dah sergah aku pasal birthday . Aku macam 'haaaaa , thank you ma sygs' *menangisdanpelukeraterat* Hahhaa , well well well aku kan kuat nangis so takde hal laa bab-bab menangis nie .

Yang aku macam terharu , kakak aku nabila ! Dia orang kedua wish akuuuuu . Then tulis entry pasal aku kat blog dia . Terima tasheee sygs . Aku sayangs kau sangat-sangat <3 Aqilah , dia orang ketiga . Aku sayangs kau jugak . Masehh <3 Okay , tuu jee top 3 yang dapat nama disini . Korang aset penting untuk aku dan korang memang menepati aset-aset tersebut :')

Hari nie memang pagi-pagi lagi aku da bukak fb , saje jee nak buat hati 'senang-senang tahi kucing'. Aku reply post-post orang yang wish , even banyak kan tapi aku reply jugak . Motif ? Aku tanak hampakan mereka yang da mendoakan aku :) Terima tashee awok-awok semua <3 Tapi aku macam pelik , mana pergi orang-orang yang aku tertunggu-tunggu doa mereka ? Kenapa takde ? Mana mana ? Actually malam tadi aku tak tidur semata-mata nak tunggu orang-orang tersebut wish tapi nampaknya harapan aku sia-sia :)

When aku lelap mata , hati aku da sebak sebab fone tak bunyi lagi . Ehh , setahu aku fone aku tak rosak -.- Lantak orang tuu laa nak wish ke tak ke *mukabengispart2* Bila syuhaila text aku terus aku ngadu-ngadu kat dia apa yang jadi . Dia nasihat aku , aww sweetnyee gula-gula nieee :') Semangat laa balik kann budak 16 tahun nie :)

Angah aku pulak , wahwahwah dia nak sweet jugak . Hahha , dia hantar msg kat aku tapi time tuu aku charge fone . Nie kat sebelah nie pun nak hantar text *maluletuw :P Then agaknya dia tertanya-tanya kenapa aku tak 'smile-smile gatal' kan , dia pun tanya "mana fone kau?" aku "charge"*mata tak bergerak langsung dari tv. Dia pun macam sedih laa , konon nak buat laa aku senyum . Hahaha , bila aku pegi amek fone , aku dah sengeh *Hatibungabunga. Abang aku sorang tuu memang sweet doe :)

Ape pun , thanks untuk semua pihak yang mendoakan budak 16 tahun nie :) Dia memang suka batak doa orang *serius :) 

Sekian , masehh :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan