Ahad, 18 Disember 2011

Dato Siti Nurhaliza :*

Assalamualaikum guys :)


Okay , siapakah dia ? *sitinurnasyrahx3 . Suara sumbang mengatakan dia SITI NURNASYRAH ? Ohh ohh ohh , tidak laa , dia DATO SITI NURHALIZA TAJUDIN . Entry kali nie tetang dia not 'tentang dhia' . Daa terlambat sangat rasanya nak buat entry pasal dia . Ya Allah , 'omey-omey' nyee diaa nieeeeee . She such a princess from gunung ganang , isn't it ? Nenek aku kata 'cantik budak nie' . Okay , aku jeles , hahahaha . 

Aku macam 'haaaaaaa , sedara aku nieee' *sepok muka. I proud to be her admirer cause she's one of women who is success in her life . Err , i wanna be like her :) There is not imposibble okay *goyang bontot. Okay , aku tanak jadi cantik macam dia tapi aku nak berjaya macam dia . Aku da syukur dengan apa yang aku ada cuma aku nak tambahkan kejayaan aku :) Malaysia nie takan maju kalau takde orang yang berjaya . Malaysia akan mundur when people just like 'hangat-hangat tahi cicak' . Aku pantang betul orang yang buat kerja sekerat jalan bila dia da putus asa . Kalau aku sepok memang tercarap laa awak .

Baiklah , berbalik kepada cerita kakak saya kat atas tuu . Okay , dia cantik ? Of course yess ! Cakap jee sape yang tak suke dia ? Anuar zain ? Ezad exist ? Zamani ? Uhh , tuu semua laa peminat yang sangat-sangat menggilai Siti Nurhaliza . Buktinya , sampai sekarang mereka 'bujang' . And i guess , mereka mesti frust menonggeng , tercarap , mengensot when dengar kakak saya pilih 'Dato k' . Hahahaha wait , sape pulak Dato k kann ?


Atotoo , nie rupanya 'Dato k' kesayangan kakak saya :P Hahaha , hensemm bohh . Aku macam ' waaaa , kakak aku nie memang pandai memilih' *muka tahi. Okay , bila fikir punya fikir , baru laa saya tahu objektif kakak saya kawen dengan dia . 1st , dia tanak laa orang yang 'hensem pada mudanyaa sahaja' i mean cer tengok dato k nie da tua pun 'hensoming' lagi . 2nd , kaya . 3rd , boleh jadi hak milik kekal and yang penting CINTA yang sangat mendalam *aku nie pandai jee --' So , for the conclusion jangan laa ada sesiapa yang cuba memecah belahkan keluarga bahagia nie okay ? I wish , mereka bahagia even belum di kurniakan anak cucu dan cicit . Cer fikir siapa agaknya punca tiada anak *muka jahat , hahaha THE END -

Sekian , masehh :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan