Ahad, 29 Januari 2012

Be mine -,-


Assalamualikum pak pandir / mak andir :)

Lama ite tak memekak kat belog . Rindu serindu-rindunyaa kat blog . Hiewhiewhiew *gelakbapok -..- Seminggu cuti memang ohsemm homeworknya . Bosan macam haremm . Segala benda buat tak kena jee rasa . Tapi aku suka cuti , susah nak cerita straight-straight nie so kena selok siket . Cuti bagi aku kebahagian , ohh comel ayat -..- Bak kata orang tua-tua "comel budak nie" *tiba-tiba -..-

Okay back to the story , aku suka stalker fb 'dia' , wahh jelly ikan selalu keluar bila stalker  fb 'dia' . Tapi takpe , tahan muka ketat then stalker jugak laa kan . Its ohsemm bila aku tengok 'dia' ada relay . HELL YEAH ! Rasa macam nak membunuh pun ada , tapi nasib baik laa nasib baik tuu menyebalahi 'dia' sebab , okay sebabnya biar aku sorang jee tahu .

Hari nie last day cuti sekolah , perghh hati aku dah menyakai . Makan tak lena , tidur tak basah , mandi tak kenyang laa aku cakap . Tengok kelender , konon nak tengok laa mane tahu ada 'keajaiban' cuti seminggu lagi kan dalam masa terdekat nie , hahha tak sedar diri nak spm . Lah-lah tengok bulan tiga . Tumbuk kelender *tangan bisa , lidah terjelir -..- 

Okay yang penting aku memang minat dia . So what ? Nak dia ? Meh lawan ketawa dengan aku dulu . Btw aku dah takde kawan yang setia dengan aku kecuali Nur Aqilah . Hahaha dia kawan baik dan yang terbaik . Sayang dia sampai akhirat ! Yang kawan lain , malas dah nak fikir sangat :')

Sekian , masehh :)

1 ulasan:

  1. nice story beb !!!! pekikkan nenek tua .. hahha :)
    aku pown syg ko and bruntung dpt kwn ko .. muah plus - plus kt ko ..

    BalasPadam