Jumaat, 14 September 2012

Always

Assalamualaikum pakcik makcik :)


Hi, lama rasanya tak ziarah blog omey nie. *Kena terajang lajulaju* Act, sibuk kan, dengan trial, kelas tambahan, belajar sampai petang petang baru balik. Penat tapi agak berbaloi lah kan sebab sejarah lulus == rasa nak buat kenduri panggil satu malaysia datang. Hahaha. Before exam, text kawan-kawan ngadu risau sejarah, tak tau apa nak jawab semua. Yela, dalam kelas time sejarah je gelak gelak kat depan. Haa kau hado? Orang gelak kat belakang, aku gelak depan cikgu. Kuat boleh larwwhhhhhh *ayat pelesit*

Sebenar benar benar benarnya cerita itu sebagai introduction je kan. Ok serius, nak cerita pasal 'crush'. Sekarang kan semua main crush crush je. Bila crush je, mesti kita akan stalk dia laju laju, tengok komen dia laju laju, sampai orang yang tengah cakap dengan kita pun rasa nak pijak perut kita sebab taknak dengar cerita mereka. Itu biasa lah kot kan. Ada pulak kot tu =,=

Macam nie, saya pun ada crush tau. Hikhik. Siap luahkan kat dia. Then terus malu dah. Jenis aku, kalau aku minat seseorang tu, aku akan simpan sampai tetiba je dia dah lenyap dari hati aku. Cerita pun dekat kawan aku jela kan. Ape ape hal, ngadu kat kawan tapi bila kawan cerita taknak dengar pulak cerita dia. Mesti kawan aku selalu nyanyi lagu yuna yang 'tak adil tak adil' time aku potong cakap dia then cerita pasal crush aku. Hahha. 

Ok sambung, lepas dah terus terang, of course hati rasa 'oh leganya leganya'. Respond dia biarlah tersimpan rapi jauh di sudut hati kan. Sebuk pulak lahai awak nak tau. Sepak laju laju kang. Eh apahal semua nak laju laju kan? Anjing kejar ke seladang kejar? Ok seladang memang trend pelawak dekat sekolah sekolah sekarang haha. Next, aku pun macam eh banyak pulak kekurangan kat aku kan banding dengan ex dia. Ya Allah, macam mane aku boleh lupa diri pun aku tak sedar. Kadang kadang tu rasa diri nie terlalu kerdil berbanding orang lain. Biasalah tu kan? Tak biasa eh? K luar biasa -,-

Bila dah mintak pendapat si omey aku that is anak pakcik minhad hebat, aku pun terdetik hati nak lupakan dia and all about him. Aku kena fokus fokus dan fokus. Tapi aku pun manusia kan, hati cepat sangat gelabah bila ada je benda benda yang buat aku teringat kat dia. Habis tu sampai bila nak lupanya kan? Asyik teringat je memanjang. Kadang kadang rasa macam nak hentak kepala laju laju kasi lupa semua orang. Bila fikir balik, kang aku dah lupa semua orang, then orang dah baran, semua tinggalkan aku. Daripada I've a families, friends and others yang rapat dengan aku terus jadi sebatang kara kan.

And now, aku cuba lagi kuatkan hati untuk lupakan perasaan nie. Aku terpaksa buat timetable even aku memang tak suka hidup dengan rules semua kan but I have to. Aku tak tahu dah nak ngadu kat siapa bila aku rindu kat dia. Aku just mampu doakan kesejahteraan dia and yang paling aku harap, takkan ada sesiapa yang akan lukakan hati dia LAGI. Aku tak sanggup nak tengok senyuman dia hilang dari wajah dia. Kalau dia baca nie, aku harap dia akan mula senyum sebab dia kena sentiasa tahu yang akan ada seseorang yang sentiasa sayangkan dia dan nak cuba buat dia tersenyum even hati orang tu takde lagi untuk gembirakan dia.

I MISS YOU H <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan