Rabu, 19 Oktober 2011

addmath =="


Assalamualaikum guys :)

haihh , title jee da seram kann ? itulah nasib seorang manusia yang bernama Siti Nurnasyrah berbintikan Mazlan nie . besok , tomorrow yeahh pada pukul 8.00 till 10.30 for paper one and 11.30 till 2.00 for paper two . terbaik kan sampai dua paper nak kena hadap ==" betapa merisaukan dan memeningkan kepala aku . actually , dia buat dua paper pun sebab nak kita lebih study hard kann #think positive :) but , aku nie jenis makin disuruh study hard , makin aku menyampah nak study .

okay , malam nie aku memang kena study study and study dengan hardnyee :) jangan kacau aku tauu ? nanti kena lempang :') dari bab one till bab 10 . siket jee kann ? InsyaAllah boleh laa kalau kita usaha and tawakal . for your information , aku tak pena past addmath . hahahaa , kasihan betul budak niee ==" math mode boleh laa capai sampai 70 and above . tapi addmath memang sorry gilaa laa . ajar laa cmne rak skali pun , aku memang nak mintak maaf jee :(

kepada cikgu aku . cikgu ghani , sorry k if saya tak past :( i did'nt mean that . but , in any ways , i'll do and try my best . i'm promise err sorry takleh nak promise sangat laa kann :( susah cikgu , boleh tak saya nak letak cikgu dalam otak saya ? cikgu kan comel loteh jee :) muat kot tok kepala saya yang agak kebesaran nie #okay aku tipu , hahaha :D

kepada sahabat-sahabat seperjuangan saya pula #ayatbudakBMtargetA+ I hope you will never easy to give up okay ? be strong like me , aha aha aha :D 

sekiannn , masheeeehh :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan