Khamis, 20 Oktober 2011

berdakwah :')


Assalamualaikum guys :')

okay , tadi paper addmath memang susah nak mati , nak telokop , nak tertonggeng . haihh , tak senang duduk aku di buatnyee . kejap bersila , kejap ketawa tngok dk asrin buat lawak . cikgu pandang tak puas hati jee , lantak laa sebab aku pun tengah saru time tuu :) 

ehh , topik di atas tiada kena mengena samada hidup atau yang sudah tiada (sambillapairmata) btw , aku nak story pasal besok . okay , besok aku takde paper , ingat nak dok rumah jee tapi kann -____- haihh , risau kebosanan pulak :( so discuss punye discuss , decisionnye is datang sekolah . boleh jugak cuci mata tengok buah hati aku dari jauh , hahaha #merabanjauh . seterusnya , malam nie rasa macam nak tambah pahala jee kann , so besok rancang nak dok bagi ceramah siket kat orang (padahaldirisendiritakterjaga) 

haha , nak bawak kaum aku di atas sana menJOINkan diri mereka bersama :) dorang pun boleh tahan jugak kalau bab-bab bagi ceramah dekat orang . kadang-kadang sampai menitis air mata mak nak :P haha , btw tadi kan kitorang da letupkan dewan exam . semua dok mengata jee lepas kena petir , hahahahahaha :D mampus korang (ustazahmencarut) 

at the end , korang take care ea :) do remember that we are not going to stay in this world for a long time cause we will return to Allah back . we are always do a mistake whether aware or not aware . btw , we still have a time to redeem our sins before late :') this is not just for you but for me too :) 

sekian , masheee :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan