Ahad, 13 November 2011

Its not over :)


Assalamualaikum :)

semua sedia maklum setiap pertemuan ada perpisahan dan setiap perpisahan membawa seribu kelukaan . haihhh , hari nie jiwang taik kejap --" mesti ramai di luar sana sedang frust menonggeng , terbalik , terkujat ape bagai , isn't it ? so , di sini saya membuat pengakuan bahawa saya juga seperti anda semua sekarang #give me five :)

malas nak heboh sebenarnya tapi yelaa kann , memendam tuu perkara yang menyakitkan , jadi kalau anda rimas nak baca pasal orang frust nie #tunjukdiri. jangan laa baca , just leave this worst page and do your own business :) 

tarikh 11.11.11 . yeahh , di muka buku sana ramai yang membuat status tentang tarikh keramat nie . pada aku , tarikh nie takde laa keramat mana sebab time nie aku sedang sakit . manakala orang yang saya sayang di sana sedang berbahagia dengan kekasih hatinya . Alhamdulillah , tapi Allah maha Adil kann :) pada tarikh tersebut jugak , saya text semua kawan-kawan saya supaya mendoakan kebahagiaan dia di sana . 

lepas solat jee , saya doa agar hubungan dia dengan kekasih dia kekal abadi sampai ke cucu cicit dan generasi seterusnya . actually , saya terharu tengok kebahagian dia :) betul-betul , tak tipu #besarkanmata. btw , tipu sangat laa kalau saya kata saya tak terasa kann . touching gilaa , tapi ape nak buat kan hati orang . mak saya ingatkan saya selagi orang tuu bukan milik kita , jangan sesekali kita mengandaikan mereka sebagai hak kita . yeahh , do remember that , sahabatku :)

sayang seribu kali sayang , manusia mudah terpedaya dengan tipu daya dan kurang terpengaruh dengan nasihat yang membawa seribu kebenaran . semua nie terjadi kerana kurangnya kesedaran diri dalam diri masing-masing #termasuksayatutupmukaketat.

tahun depan da nak spm , so kena belajar betul-betul punye betul . tak boleh nak jadi budak-budak yang immatured lagi , tak boleh main-main cintan cinton jintan manis , tak boleh nak melepak , huhahuha sana sini , henset mak pegang , deactive facebook #bolehkee? nak berjaya kan mesti boleh punya laa :) bila da berjaya baru lebih matang dan kenal siapa kawan , siapa lawan :)

sekiann , masehhhh ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan