Selasa, 8 November 2011

Happy birthday :)


Assalamualaikum guys :) 

hari nie hari lahir Nabilah Syazwani bt Shafie a.k.a kakak , sahabat dan juga mak kepada saya :) firstly , saya sayang dia dunia akhirat . hilang dia , hilang laa separuh hati saya . jadi jangan ambil dia daripada saya , simple right ? jangan sesekali buat dia saket hati , nanti kena lempang laju-laju dengan budak kuat niee #sambiltunjuklengan

Yeah , kek di atas sana saya buatkan special untuk dia :) comel kannnnn , sedap lagi laa pasti . hanya untuk dia , jangan nak tiru-tiru okay ? hahahahah . nak nyanyi laa tapi suara tak sedap macam bruno mars ==" so , kita nak wish jee :)

Selamat Hari Lahir Yang Ke 17 tahunnye . tua gilaa kau kak #gelakjahat. tadi baru nak kenakan kau , tapi kau pulak kate jangan . hahaha aku da gelak jeee . kau buat spoil gila babeng laa . btw , hari jadi kau kan , tanak laa buat kau saket hati sebab nanti kau merajuk #kesat air mata. 

macam-macam da kita lalui kann ? contohnya seperti dibawah :








maafmaafmaaf , ade banyak gambar sebenarnye but line macam haremmmmm ==" tapi dengan picture di atas saja da tahu betapa akrabnya aku dengan kau kann ? so kepada anda-anda di luar sinun , kalau rasa nak cepat sampai dekat langit ke tujuh sana , mehh amek dia :) rase kaki kita masak lemak dulu , hahahaa . okay , tuu jee nak cerita hari nie . 

p/s : I LOVE her till my last breath and my last strength . If her lost from my eyes , I'll find her till the end of the world . Yeah , I will do and I'm promise so :') Happy Birthday <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan