Ahad, 6 November 2011

sorry :(


Assalamualaikum guys :)

semalam dan hari ini saya down gilaa-gilaa . tak tahu nak cakap macam mana lagi . nie pun tengah berusaha cover kebengkakan mata di hadapan keluarga . sedih sangat bila semua membenci diri ini . saya tahu saya tak sempurna macam anda-anda semua . 

dengan ini , saya Siti Nurnasyrah Bt Mazlan ingin memohon maaf daripada anda semua jikalau ade tersalah kata , terlanjur perbuatan , termaki atau terhamun anda semua . susah sangat nak puaskan hati manusia yang tak pernah puas , tapi kita akan cuba sedaya upaya untuk membuat mereka-mereka yang saya sayang , sanjungi lagi hormati tersenyum bahagia :)

saya da banyak buat salahkan ? sorryyyyy :( tak sengaja tau , sebab saya manusia biasa saja . tak lepas daripada kesilapan . lagipun , saya takkan termarah seseorang itu kalau dia tak saketkan hati saya . jadi kita sama-sama kena berubah . berubah kepada yang lebih baik dan baik . kadang-kadang sakit tau nak kena pura-pura senyum even hati dah terluka . fikirlah okay :)

kita sama-sama harus doa yang keadaan sekarang akan jadi lebih baik pada masa akan datang . kerjasama anda sangat diperlukan untuk , terima kasih .

sekiann :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan