Ahad, 26 Februari 2012

Camping


Assalamualaikum pak pandir/ mak andir :)
Hari nie nak story pasal pergi kem . Jelous ? Takyah nak jelous sangat ya pak buk , saya udah kayak orang jawa rupanya . Okay , tempat menginap pun padang sekolah sendiri jee . Takde jauh mana kan . Kata orang kalau jerit pun , family boleh dengar lahh . Huahua -,-

Kat sana di kawal sepenuhnya oleh fesi (form6) . Mereka psiko kami sampai terasa nak balik . Mereka ade motif mereka tersendiri . Matematik dorang memang tiptop sebab asyik mengira jaaa . Suruh amek pinggan cawan pun 20 saat jee masa di bagi . Then lepas makan kena kumpul balik , memang kena berlari-lari . Kalau muntah jangan tanya kenapa lah kan -,-

Penat ohh kat sana , sampai tersenggut-senggut kepala gua -,- Mana tak nya , tidur nak dekat pukul 2 pagi then bagun pukul 4.50 pagi gitu lahh . Haihh , sian kitew aw aw . Nak jerit jee kat telinga fesi yang kejut pagi-pagi tuu . Hahah , tapi takot punya pasal diam jee manjang . 

Ade aktiviti absailing . Err okay , aku rasa nak nangis . Nasib baik dia bagi kat orang yang nak jee . Tiba-tiba ade sorang cikgu tuu yang suruh aku buat . Huaaaaaaaaaaaaaa ! Aku dah takot . When time nak melekat kat dinding tuu cikgu tuu tarik ke tengah . Aku tergantung cegitu . Jerit-jerit aku kat atas , cikgu tuu gelak jee then mintak numb mykad aku . Bagi jelahh kann . Hahha , kenangan yang akan aku bawak sampai mati :)

Lastly , dalam menyampah perasaan rindu kat sana pun ade jugak . Hujung tahun dengar cerita pengetua nak buat lagi . Tak tahu haihh nak join atau tak -,- Tersepit rasanya hati niee . Ape pun , best jugak kat sana .

Sekian, terima kasih :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan