Rabu, 14 Mac 2012

Someday , I'll have Paris


Assalamualaikum pak pandir/mak andir :)

Okay, first niat aku yang nie bukan membatasi niat aku nak ke Makkah :) Semua umat Islam mesti ada niat nak ke sana kann :) So benda baik kita jangan terlalu tunjukkan , nanti orang kata kita show off bagai kan . Sebelum orang tuu kena pukul dengan gangster nie , so better baik dia diam .

Baiklah , story pasal Paris nie kan , bukan lahh aku tahu sangat selok belok sana tapi aku selalu jugak search google apa yang best kat sana and biar aku jee tahu sorang . Sebabnya pakcik google dah promise tanak tunjuk kat orang lain pasal Paris . Dia kata jikalau orang lain tekan jee 'Paris' dia akan keluarkan ayat yang mintak kaki "no information detected" . Dia yang janji , aku tak suruh :)

Dari merepek macam kat atas kan , baik aku straight don't belok-belok . Lahh merepek lagi . Betul-betul lahhh Nasyrahhhh ! *jentik mata. Kk , macam nie sebenarnya , aku memang minat kat Paris . Kalau aunty aku cerita pasal Paris , aku dah melopong kann . Dia tipu pun aku percaya jee , sebab aku bukan tahu sangat benda-benda kat sana . Ehh satsat , korang tahu tak pasal Paris , kalau tahu meh lahh story siket kann kat budak jakun niee . 

Seriuss , nanti aku akan jejak kat Paris . InsyaAllah kalau umur panjang :)  Aku nak bawak family aku , kawan-kawan semua kan holiday kat sini . Pergh bajet duit banyak padahal bukan bawak tapi ajak . Paham kan maksud ajak ? Maknanya bayar sendiri-sendiri . Harharhar *muka mak lampir. 

Okay , malas nak story banyak banyak so aku nak tunjuk satu benda nie . Jappp , tengok niee :
Perghh , awesome tak awesome pak buk ? Awesome kann ? Yeahh , aku nak cari natang nie sampai lubuk china . Ehh bukan lubuk china lahh tapi lubang cacing :) Hahaha , so kalau jumpa benda nie sila-sila lahh bagitahu jangan buat tak nampak pulak . Nie budak gangster aw , kalau nak kena pukul buat lahh macam tuu . Dah lahh , nak pergi gosok gigi guna kodomo Lion . Kau ade ? Kalau takde , meh datang rumah pinjam :)

Sekian, Terima kasih :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan