Sabtu, 24 Mac 2012

Teringat


Assalamualaiku pak pandir/mak andir :)

Tadi bangun pagi then tiba-tiba teringat cerita dolu mase standard 4 . Perghh ohsem boleh teringat balik en . Sebab aku selalunye cepat melupekan benda-benda yang kurang penting apetah lagi yang tak membawa makne langsung dalam hidup yang akan datang .

Okay the story began cegini , dulu mase darjah empat aku mesti pergi sekolah . Ada dua sesi , hell kann ? Penat ohh mase tuu . Comot , selekeh , busuk bau niyang rapik lahh -,- Tapi dlu budak-budak semua paham kalau busuk sekali pun . Sekarang kalau busuk mahu takde sape nak kawan :( Hahaha . K closed story pasal busuk nie .

Dulu lepas sekolah sesi petang , aku mesti pergi mengaji . Kalau mengelat mesti kena salai atas bumbung *k tipuuu . Tapi tapi tapi aku tak pernah mengelat sebab ape tahu ? Sebab ada benda yang best selalu aku buat mase tunggu turn nak mengaji depan nenek garang aummmm tuu . Nak tahu apa ? K aku cubit budak-budak bawah aku . Budak-budak yang bagi aku lagi selekeh dari aku , aku cubit sampai nangis-nangis . Then aku ugut , aku kata "kau nangis , lagi kuat aku cubit" nanti automatik budak tuu diamm :)

Aku bangga sebab mase tuu aku lahh manusia yang paling di takuti kat tempat mengaji . Huahuahua *gelak takbur. Almost sebulan aku asyik mencubit anak orang tuu , esoknya sorang budak tuu dah tak datang lagi . Aku rase nak cari jee dia kat rumah dia . Suddenly , mak budak tuu heret budak tuu kat tempat mengaji . Aku tengok budak tuu nangis-nangis taknak pergi mengaji . Mak dia masuk then mak dia jerit nama aku . Perghh gilaa ahh , takotnyeeeeeeeeeeeeee time tuu :3 Menggigil lutut aku . Aku diam jee tak mengaku . Padahal semua dah pandang aku . Siak , buat kantoi jee :/ Konon aku nak pergi tandas then mak dia jerit lagi "kau nak pergi mana?!" K dia marah akuuu .

Dengan muka gangster aku jawab , nak pergi tandas! Then lari selaju dan sepantas yang mungkin . Sapu jee selipar sesape then cabut kat rumah kawan aku . Cerita kat dia then dia suruh tunjuk gigi , aku dengan selurus tiang lampu jalan pun tunjuk gigi . Dia kata , hilang dah taring gangster kau , ekekeke . Jahat gilaa ohh minah tuu .

K sekarang aku tak tahu mane dah perginya budak yang selalu aku cubit tuu . Kalau aku jumpe dia , aku nak cubit dia lagi terok . Hahhaa tak lahh , aku nak mintak maaf . Dosa gila aku dengan dia . Mungkin dia still simpan dendam dengan aku kan . Ushh , mintak-mintak jangan lahh kan :) Sekarang aku pendek , orang pulak buli aku :) Hamek kau balasann . Hahahhaa Allah memang Adil :)

Sekian , terima kasih :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan